Поділіться рецептом :-)

вівторок, 17 травня 2016 р.

Пиріг з чорносливом і кремом

чорнослив з вершками і горіхами на десерт

Коли я була маленькою, мама часто водила мене в кафе на ''морозиво'' (морозивом для мене був десерт зі збитих вершків, чорносливу і горішків). Мабуть, цю смакоту знають і люблять всі! От я собі й подумала, а що, якби перетворити цей десерт в пиріг :-) І почались мої експерименти... Пиріг вийшов просто чудесний! Готується легко і просто, а за смаком справді, як відомий вершково - чорносливовий десерт. Спробуйте і здивуйте своїх рідних :-)

Для пирога з чорносливом і кремом потрібно:

(Тісто):
  • 200г борошна
  • 100г масла кімнатної температури
  • 6 ст. л. холодної води
  • 1 ч. л. цукру
(Крем):
  • 250г густої сметани
  • 4 ст. л. цукру
  • 1 яйце
  • 250г чорносливу
  • подрібнені горішки для прикраси


Приготуйте тісто: перемішайте масло з борошном і цукром (мають вийти крихти)


Додайте холодну воду і замісіть тісто. Поставте його в холодильник, поки готуєте начинку


Чорнослив залийте окропом на 5 хвилин, потім процідіть і гарно відтисніть руками, щоб вийшла зайва рідина


Для крему перемішайте збите яйце (я збиваю вилкою), сметану і цукор


Тісто викладіть в форму з бортиком


На тісто викладіть чорнослив


А зверху залийте кремом зі сметани


Нагрійте духовку до 180С і випікайте пиріг впродовж 20 хвилин, потім посипте його подрібненими горішками і печіть ще 40 хвилин


Дайте повністю вистигнути і поставте в холодильник мінімум на 1 годину. Потім поріжте на шматочки і смакуйте :-)

1 коментар



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.