Поділіться рецептом :-)

неділю, 5 березня 2017 р.

Киселиця

кисіль з чорносливу

Мабуть, в кожного з нас в дитинстві був справжній сердечний друг... Для мене таким другом був мій дідусь Петро. Разом ми співали нашу улюблену пісню про козака, який любив пироги з сиром більше, за свою дівчину; ходили до лунапарку, збирали гриби і підсніжники в лісі, знімали колорадських жуків з бараболі, а ще я обожнювала ходити з дідусем на роботу - він працював завскладом на базі, де зберігали іграшки і цукерки (для мене то був справжній рай!). Будь-яка буденна справа з дідусем перетворювалась на свято. А ще нас поєднувала любов до киселиці :-) Бабуся часто нам її варила, поки ми з дідусем щось ''витворяли'', а потім ми всі разом смакували цим корисним десертом (бабуся казала, що він додасть нам сили). Ми з дідусем навіть віршик склали про киселицю (досі його дослівно пам'ятаю):
Наварили ми ''здоров'я''
Зараз стигне на вікні
Будем разо смакувати
І дорослі, і малі
Не страшна й хурделиця, 
Коли є киселиця!
Скільки часу пройшло...Ех, як тільки винайдуть машину часу, обов'язково повернусь в дитинство, стану маленькою і знову буду смакувати киселицю  з дідусем.  

Для киселиці потрібно:

  • 200г чорносливу без кісточок
  • 1 літр води
  • 1-2 ст. л. цукру
  • 2 ст. л. крохмалю


Чорнослив залийте окропом (щоб покрив його), накрийте кришкою і залиште на 10 хвилин


Потім перемеліть все в блендері (разом з водою, якою запарювали чорнослив)


Долийте 1 літр води, цукор і доведіть суміш до кипіння


Крохмаль розведіть в половині склянки холодної води, вилийте його в киплячий кисіль і, постійно помішуючи, варіть ще 3-4 хвилини


Досолодіть ще за смаком, якщо любите солодші напої, дайте трішки вистигнути і смакуйте на здоров'я :-) Я ще з дитинства люблю їсти киселицю ложкою і закусувати якимось коржиком. Але і без коржика ця смакота нічого не втрачає!


P.S. Дідусю, шлю Тобі великий привіт на небо... Люблю Тебе... і дуже сумую...
(На фото я і дідусь, 1986р.)

2 коментарі

  1. А в нас киселицю варили трохи не так. Це було дуже давно, але і зараз пам"ятаю той смак...Сливи брали на киселицю запечені в печі в чугуні. Вони і так були смачні, а в киселиці просто нямка. А заварювали не крохмалем, а мукою, тільки не білою, а на вид була трохи схожа на висівки, не знаю точно яка це була мука.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ого,як цікаво! Уявляю собі яка то смакота була ароматна :-))) Наша киселиця більше для міської квартири, де немає печі...

      Видалити



Ми в Instagram

© Італійські голубці. Design by FCD.